Alla inlägg den 25 oktober 2017

Av wdw66 - 25 oktober 2017 05:30

Tänk att ordet trygghet kan betyda så himla mycket! För mig betydde det allt!


Nu har den största tryggheten i mitt liv förvandlats till någonting helt annat. Jag förstår inte. Jag kommer nog aldrig att förstå. Aldrig att förstå... Vad är egentligen meningen med att sänka en annan människa så jävla långt? Som om dom inte visste att det skulle hända? Att reaktionen skulle komma? Att jag skulle stupa? Klart som fan att dom visste det! Jag försöker hålla ihop så gott det går. Men med tårar som bränner bakom ögonlocken är det omöjligt att sova. Klockan tickar högre än någonsin. Timmarna flyger iväg. Och snart måste jag gå upp för att möta en ny dag i denna jävla kalla verklighet. Jag behöver min trygghet! Jag behöver den mer än någonsin just nu! Men det är bara att inse - verkligheten kommer aldrig mer att bli sig lik igen! Jag kommer aldrig mer att bli mig lik igen!


Ännu en natt passerar. Ännu en natt som jag gråter mig till sömns. Godnatt Världen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards